Oare consumatorul nemulțumit va suna la dispeceratul tău? ...sau va merge la presă... sau la primar?
Deciziile fundamentate presupun informații corecte și expertiză în analiza și interpretarea informațiilor. În contextul rețelelor sociale facilitate de tehnologia de azi, de cât timp are nevoie un grup de nemulțumiți pentru a se mobiliza în stradă sau pe internet și să protesteze împotriva companiei pe care o reprezinți?
Tu și organizația ta aveți tehnologia necesară pentru a obține și prelucra datele necesare într-un timp mai scurt decât declanșarea crizei? Care este bugetul organizației alocat achiziției de tehnologie și de date? Și cât de multe poți realiza cu el?
Companiile de utilități publice trebuie să soluționeze duble provocări:
În acest context, deseori organizația continuă să se bazeze pe decizia unui singur om - cel cu cea mai mare experiență la locul de muncă. Memoria instituțională este o mare provocare, informațiile nu apucă să fie actualizate, tehnologia deținută nu ține pasul cu dinamica comunității.
Succesul în fața acestor provocări necesită reconsiderarea strategiei față de circulația informațiilor în organizație, astfel încât rezultatul să fie o organizație dinamică.